Blogtour “Lise”

Allereerst mijn excuses Nellie Mandel voor het te laat posten van deze recensie. Ik weet even niet waar het mis is gegaan, want de recensie stond klaar.

Blogtour ‘Lise’

Flaptekst

De verteller ontmoet in Parijs een mysterieus meisje dat hem waarschuwt niet die dag de metro te nemen, en met goede redenen, want wat later wordt daar een bomaanslag gepleegd. Hij vermoedt toeval, maar het fenomeen herhaalt zich. Ze is blijkbaar in staat rampen te voorspellen. Maar als ze dat kan, is hij dan nog meester van zijn eigen lot?

Auteur: Nellie Mandel
Uitgeverij: Books and Butterflies
Genre: Thriller
Uitvoering: e-book
Rating: 2 ⭐

Recensie

Dit kortverhaal zorgde bij mij voor veel vraagtekens. Misschien bleef ik wel met meer vraagtekens zitten dan dat er voor bij beantwoord werden. Dit zorgt er voor dat dit kortverhaal niet mijn ding was.

Dit zegt enkel niets over de schrijfstijl van de auteur. De schrijfstijl was namelijk wel erg vlot en nam je soepel mee door het verhaal, als je de vraagtekens los kon laten. De schrijfstijl maakt mij wel nieuwsgierig naar andere boeken van de auteur.

De cover is wel een prachtig plaatje om te zien. Daar het niet net zo weinig loslaat en toevoegt aan het mysterie van het boek.

Gepubliceerd door Samsboeken

28, boekenliefhebber en mama van de liefst Kokoni/Chowchow-mix Kate. instagram.com/samsboeken

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag